1.2.08

"Kiedy kobieta jest chora?" - parę myśli nie uczesanych.

Dwie myśli:
Natchniony blogiem ezoterycznej pani domu, doszedłem do wniosku, że kobieta, która czce zabić dziecko znajdujące się w swoim łonie, jest morderczynią. Obejrzawszy odcinek serialu Red Dwarf, pod tytułem "Holoship", doszedłem do wniosku, że miłość to nie zaburzenie hormonalne, ale porządanie dokładnie odwrotnie, niż sugeruje to załoga hologramowego statku.

Tekst o szkolnictwie, edukacji i nauczaniu przygotowuję, proszę o cierpliwość, ale nie chcę dawać czegoś nieuczesanego :) .

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

doszedłem do wniosku, że miłość to nie zaburzenie hormonalne, ale porządanie dokładnie odwrotnie, niż sugeruje to załoga hologramowego statku
CZyli jakie? bo ciekawy jestem a nie znam stanowiska załogi statku

slime-x pisze...

Stanowisko załogi statku opisałem. Nie rozumiem pytania. Jakie co?